Het concept van voedingsexpert Camella, persoonlijke voedingsplannen slaat aan! Mensen halen dankzij het plan op een gezonde manier hun doel en voelen zich weer blij en fit. Het werkt écht en aan ons de taak om dat aan zoveel mogelijk mensen (online) duidelijk te maken! ↓
Camella dacht na een studie Voeding & Diëtiek en een master Health Innovation Management écht te weten hoe belangrijk goede voeding is. Alles ging voorspoedig, totdat ze in 2019 thuis kwam te zitten van werk met paniekaanvallen en een angststoornis. Ze durfde het huis niet uit en de straat niet op. Tijdens het herstel ondervond ze aan eigen lijve dat gezonde voeding een essentiële rol speelt voor je fysieke, maar ook zeker mentale toestand. Je fit voelen, betekent lekker in je vel zitten. Ze besloot om anderen te helpen met een concept wat echt werkt: persoonlijke voedingsplannen. Haar voedingsplannen zijn echt persoonlijk, het is geen dieet en je eet gewoon wat je zelf lekker vindt. Daardoor is het goed vol te houden en het concept sloeg aan! Camella haar bedrijf groeit en ook op Instagram (@bijt.wijs) is dat in het aantal volgers duidelijk zichtbaar. De website die ze zelf in elkaar had gezet, was prima. Maar het is tijd voor een nieuwe website, met een frisse uitstraling en een nuchtere insteek gericht op het helpen van mensen om zich weer blij en fit te voelen!
“Camella wil zoveel mogelijk mensen zich (weer) blij en fit laten voelen. Mensen laten ervaren dat een gezond leef- en voedingspatroon je echt geen stress hoeft te geven, maar stress juist verminderd.”
De nieuwe website van Camella geeft duidelijke informatie en de uitstraling draagt bij aan een gevoel van vertrouwen. Maar de website moet natuurlijk wel eerst gevonden worden. In de hoog concurrerende (voedings)markt is het knokken om die eerste pagina van Google. De zoekwoordenanalyse bracht goed in kaart op welke zoekwoorden Camella zich moet gaan richten en is een leidraad voor haar contentstrategie. Zowel de technische kant, als de content kant van Search Engine Optimization is aangepakt. Dit alles om Google blij te maken!
Camella geeft op haar website veel informatie. Met name omdat mensen vaak sceptisch zijn. Ze hebben al zoveel verschillende manieren geprobeerd om af te vallen, waarom zou dit dan wel lukken? Door middel van het integreren van veelgestelde vragen en een laagdrempelige manier om persoonlijk contact op te nemen, wordt een gedeelte van de twijfel al weggehaald.
Is de klant overtuigd? Yes, dan gaat hij/zij bestellen! En dat moet zo makkelijk mogelijk gaan. De landingspagina waar je het persoonlijke voedingsplan van Camella kan aanschaffen is gebruiksvriendelijk en maakt bestellen erg makkelijk. Daarnaast ziet de pagina er ook goed uit en geeft het qua content de twijfelaar het laatste zetje om toch tot een conversie over te gaan.
Om bij te kunnen dragen aan het succes van het concept van Camella was ontzettend leuk om te doen. Als Market Your Brand dachten wij met haar mee en gezamenlijk kwamen we tot een mooi, passend resultaat. Natuurlijk hebben we Camella zelf ook gevraagd naar haar ervaring:
Als beginnend ondernemer was ik op zoek naar een websitemaker met een extraatje, waarbij ik het gevoel zou hebben van begrip en waarbij met mij mee zou worden gedacht. Ik heb veel kennis van voeding, maar niet van websites en online marketing. Germen en Marlies van Market Your Brand was precies het team wat ik zocht! Het contact was fijn, er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik ben erg tevreden en ontzettend blij en trots op mijn nieuwe website!
Ben jij toe aan een nieuwe website of kan je wel wat advies gebruiken? Laat het ons weten. Wij staan klaar om je te helpen!